Learn IT programmēšanas nodarbības

Svarīgākais

  • Vecuma kategorijas:
    • 7…12 (sākumskolas vecuma bērni)
    • 12…16 (pamatskolas vecuma bērni)
  • Valodas: latviešu
  • Tips:
    • pēcpusdienas (12:00-17:00)
    • vakara (17:00 līdz...)
    • brīvdienās
  • Pulciņa norises vieta:
    • LMT Brīvības centrs, Ģertrūdes iela 12, Rīga
    • Teikums kopstrādes telpa, G.Zemgala gatve 78, Rīga
    • Koka arhitektūras centrs, Melnsila iela 10b, Rīga
    • 20 skolas visā Latvijā
Pieteikties pulciņam

Galerija

Apraksts

Interaktīvas programmēšanas nodarbības 1. līdz 9. klašu skolēniem, kurā bērni veido spēles, animācijas, mobilās lietotnes, mājas lapas un citus projektus atbilstoši savām ineteresēm.

Mūsu mācību programmas:

  • Loģika un algoritmi
    1. – 2. klases skolēniem

Mācību kurss pašiem jaunākajiem Learn IT skolēniem ar mērķi attīstīt bērnu loģisko un algoritmisko domāšanu, kā arī veicināt izpratni par digitālo drošību. Nodarbībās skolēni ar bloku palīdzību programmē vizuālās programmēšanas platformā Scratch Junior, kurā veido interaktīvus stāstus un animācijas. Papildu tam skolēni tiek iepazīstināti ar drošu un atbildīgu tehnoloģiju lietošanu. Uzdevumu veikšanai katram skolēnam tiek nodrošināta planšete.

  • Animācijas un spēles
    3. – 4. klases skolēniem

Programmēšanas kurss skolēniem, kas attīsta bērnu loģisko domāšanu, problēmu risināšanu un radošumu. Mācību gada laikā skolēni programmē vizuālās programmēšanas platformā Scratch, kurā viņi secīgi savieno programmēšanas blokus, lai patstāvīgi izveidotu pirmās animācijas un spēles. Papildu tam skolēni apgūst elektronikas pamatelementus programmējot micro:bits mikrokontrolierus.

  • Mobilās lietotnes un mājas lapas
    4. – 5. klases skolēniem

Nodarbības zinātkāriem skolēniem, kuri vēlas paplašināt savu redzesloku par daudzveidīgo IT pasauli. Pirmajā semestrī skolēni programmē savas mobilās lietotnes izplatītā programmēšanas valodā JavaScript, savukārt otrajā – veido personalizētas mājas lapas HTML un CSS valodās atbilstoši savām interesēm. Papildu tam skolēni apgūst programmēšanu ar micro:bits mikrokontrolieri un veido ar tiem sev nozīmīgus projektus.

  • Spēles ar JavaScript
    5. – 6. klases skolēniem

Nodarbības skolēniem, kuriem ir interese par programmēšanu un vēlme apgūt koda rakstīšanu. Skolēni raksta programmas izplatītā programmēšanas valodā JavaScript, ar kuras palīdzību skolēni veido interaktīvus zīmējumus, animācijas un spēles. Mācību gada garumā skolēni apgūst JavaScript sintaksi, kā arī funkciju, ciklu, nosacījumu un mainīgo nozīmi programmā, to savstarpējo mijiedarbību un matemātiskās likumsakarības. Papildu tam skolēni programmē ar Arduino mikrokontrolieri, veidojot sev nozīmīgus projektus.

  • Elektronika un 3D modelēšana
    6. – 9. klases skolēniem

Nodarbības apķērīgiem un radošiem skolēniem, kuri vēlas uzzināt, kas slēpjas katrā ierīcē. Mācību gada laikā skolēni veido prototipus dažādām elektriskajām ķēdēm un ierīcēm ar plaši pazīstamu Arduino mikrokontrolieri. Papildu tam nodarbībās skolēni apgūst 3D modelēšanu, lai pilnveidotu sevis izveidoto Arduino projektu ar izdrukātām 3D detaļām. Nodarbību noslēgumā skolēni pielieto iegūtās zināšanas, lai radītu savus tehnoloģiju risinājumus.

Karte