Programmēšanas nodarbības “Learn IT”

Svarīgākais

  • Vecuma kategorijas:
    • 7…12 (sākumskolas vecuma bērni)
    • 12…16 (pamatskolas vecuma bērni)
  • Valodas: latviešu krievu
  • Tips:
    • pēcpusdienas (12:00-17:00)
    • vakara (17:00 līdz...)
    • brīvdienās
  • Norises iespēja:
    • klātienē
    • online
  • Pulciņa norises vieta:
    • Kalnciema kvartālā, Melnsila ielā 10b, Rīga
    • Rīgas Zolitūdes ģimnāzijā, Ruses iela 22, Rīga
    • Rīgas Angļu ģimnāzija, Zvārdes iela 1, Rīga
    • Ikšķiles vidusskola, Skolas iela 2, Ikšķile
Pieteikties pulciņam

Galerija

Apraksts

Interaktīvas programmēšanas nodarbības 3. līdz 9.klašu skolēniem, kurus aizrauj tehnoloģiju pasaule. Nodarbībās dalībnieki pieredzējuša skolotāja vadībā veido spēles, mobilās lietotnes un mājas lapas, kā arī risina loģiku attīstošus uzdevumus.

Piedāvājam 4 dažādas programmas gan tiešsaistē, gan klātienē dažādiem skolēnu vecumiem un interesēm:

  • “Animācijas un spēles” – 3. – 4.klase

Programmēšanas kurss skolēniem, kas attīsta bērnu loģisko domāšanu, problēmu risināšanu un radošumu. Mācību gada laikā skolēni programmē vizuālās programmēšanas platformā Scratch, kurā viņi secīgi savieno programmēšanas blokus, lai patstāvīgi izveidotu pirmās animācijas un spēles. Papildu tam skolēni apgūst elektronikas pamatelementus programmējot micro:bits mikrokontrolierus.

  • “Mājas lapas un mobilās lietotnes” 4. – 5.klase

Nodarbības zinātkāriem skolēniem, kuri vēlas paplašināt savu redzesloku par daudzveidīgo IT pasauli. Pirmajā semestrī skolēni programmē savas mobilās lietotnes izplatītā programmēšanas valodā JavaScript, savukārt otrajā – veido personalizētas mājas lapas HTML un CSS valodās atbilstoši savām interesēm. Papildu tam skolēni apgūst programmēšanu ar micro:bits mikrokontrolieri un veido ar tiem sev nozīmīgus projektus.

  • “Spēles ar Javacript” – 5. – 6.klase

Nodarbības skolēniem, kuriem ir interese par programmēšanu un vēlme apgūt koda rakstīšanu. Skolēni raksta programmas izplatītā programmēšanas valodā JavaScript, ar kuras palīdzību skolēni veido interaktīvus zīmējumus, animācijas un spēles. Mācību gada garumā skolēni apgūst JavaScript sintaksi, kā arī funkciju, ciklu, nosacījumu un mainīgo nozīmi programmā, to savstarpējo mijiedarbību un matemātiskās likumsakarības. Papildu tam skolēni programmē ar Arduino mikrokontrolieri, veidojot sev nozīmīgus projektus.

  • “Elektronika un 3D druka” – 7. – 9.klase

Nodarbības apķērīgiem un radošiem skolēniem, kuri vēlas uzzināt, kas slēpjas katrā ierīcē. Mācību gada laikā skolēni veido prototipus dažādām elektriskajām ķēdēm un ierīcēm ar plaši pazīstamu Arduino mikrokontrolieri. Papildu tam nodarbībās skolēni apgūst 3D modelēšanu, lai pilnveidotu sevis izveidoto Arduino projektu ar izdrukātām 3D detaļām. Nodarbību noslēgumā skolēni pielieto iegūtās zināšanas, lai radītu savus tehnoloģiju risinājumus.

Karte